Overige

Klachtenregeling Pedicurepraktijk Op ’e Syl


Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz)
Met ingang van 1 januari 2017 is de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz)
voor alle zorgaanbieders van kracht.


Doel van de wet is goede zorg en openheid over en leren van eventuele fouten en
andere incidenten in de zorg. Daarnaast een zorgvuldige omgang met klachten over de
zorgverlening.


Als zorgverlener is Pedicurepraktijk Op ’e Syl aangesloten bij een geschillencommissie.
Wij doen er alles aan u op een goede en respectvolle manier hulp te bieden. Toch kan
het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Het zou goed zijn als u die onvrede
met ons bespreekt. Soms lukt dat niet of helpt dit niet.

Heeft u hulp nodig of is uw onvrede aanleiding om een klacht in te dienen, dan kunt u
verschillende stappen nemen:


Bij klachten over de pedicure of haar behandeling kunt u terecht bij de
klachtenfunctionaris van Provoet.
De klachtenfunctionaris van ProVoet is onafhankelijk en onpartijdig. Zij heeft als taak in
samenspraak met consument en (medisch) pedicure te bemiddelen tot een oplossing.
De klachtenfunctionaris probeert het wederzijds vertrouwen tussen de (medisch)
pedicure en de consument te herstellen.

De klachtenfunctionaris doet geen inhoudelijke beoordeling op de aard en inhoud van
de (medische) behandeling. De klachtenfunctionaris probeert binnen 6 weken een
klacht tot een oplossing te brengen. Mocht dat niet lukken, dan kan de consument
beroep indienen bij de Geschillencommissie Uiterlijke Verzorging.

De klachtenfunctionaris is rechtstreeks te bereiken via:
klachtenfunctionaris@provoet.nl of telefoonnummer: 0318-500232. 

Maak jouw eigen website met JouwWeb